Panaszkezelési eljárás

Reklamációt kell benyújtanod? Nyomtasd ki és töltsd ki az egyszerű reklamációs űrlapot, mellékeld az adóigazolás (számla) másolatát küld el az árut a megadott címre:

"REKLAMÁCIÓ"

UnderArmour.hu

Frogman s.r.o. / 22090C

East Gate Business park B1 - Magyar Posta

Budapest

1958

Hungary

Kérjük, hogy a reklamációra visszaküldött árut megfelelően csomagolva, a szállítási sérülések ellen védve és minden szennyeződéstől megtisztítva küld vissza nekünk. A kifogásolt terméket saját költségen és felelősségre küldöd el. Ezért válassz biztonságos kézbesítési módot, például használj futárszolgálatot, vagy a csomagot a feladás visszaigazolásának lehetőségével küld vissza. A csomagot ne utánvéttel küld. Az ilyen csomag nem lesz átvéve.

A panaszt 30 napon belül bíráljuk el, de azon leszünk, hogy mihamarabb el legyen bírálva. A panasz elbírálás eredményéről írásban értesítünk. A jótállási időt a törvény 24 hónapban határozza meg, termékeink esetében az adóigazolás (számla) egyben jótállási jegyként is szolgál. A reklamáció nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákra. A vásárló a hiba bekövetkezte után haladéktalanul köteles benyújtani a reklamációt. A reklamációt az áru gyártója vagy képviselője által meghatározott utasítások szerint fogjuk elbírálni.

A reklamációval kapcsolatos részletes információt az ÁSZF-ben találhatod.