Szállítás és fizetés

Szállítás

A megrendelés leadásától számított 15 percen belül e-mailben értesítjük Önt. A megrendelt árut a megrendelés beérkezése után azonnal becsomagoljuk és elküldjük neked. A feladást követően e-mailben értesítünk téged az áru elküldéséről, feltüntetve az áru pontos összegét a postaköltséggel együtt, a szállítási módot és a csomagszámot. Reálisan számolhatsz azzal, hogy csomagodat 2-5 munkanapon belül megérkezik.

Szállítási módok

A rendelésed kézbesítését Magyarország teljes területére kérheted. A szállítás módjaként választhatod: a személyes átvételt a Packeta Z-pont hálózat partner átvételi pontján vagy a GLS, DPD és a Magyar Posta futárszolgálatokkal.

Személyes átvétel a Packeta Z-point hálózatban

  • A rendelésedet online nyomon követheted.
  • Az átvételi pontra történt kiszállításról a mobil telefon alkalmazásán keresztül, SMS-ben, és e-mailben leszel értesítve, és ettől a pillanattól 7 nap áll rendelkezésedre a csomag átvételére.
  • A rendelésedet az alkalmazásban, az SMS-ben vagy az e-mailben található jelszó segítségével veheted át.
  • Az átvétel idejét SMS üzenet segítségével 21 napra hosszabbíthatod meg.
  • A szállítás általában 3 napot vesz igénybe.

DPD futárszolgálat

  • Kézbesítés
  • A rendelésedet online nyomon követheted.
  • A csomag kézbesítéséről SMS-ben és e-mailben kapsz értesítést.
  • Utánvétes fizetés esetében a vételárat készpénzben vagy kártyával közvetlenül a futárnak is kifizetheted.
  • A kézbesítés általában 3 napot vesz igénybe.

GLS szállítási szolgáltatás

  • Kézbesítés.
  • A rendelésedet online is nyomon követheted. (https://gls-group.com/HU/en/parcel-tracking)
  • A csomag kézbesítéséről SMS-ben és e-mailben kapsz értesítést.
  • Utánvétes fizetés esetében a vételárat készpénzben vagy kártyával közvetlenül a futárnak is kifizetheted.
  • A kézbesítés általában 3 napot vesz igénybe.

Magyar Posta

  • Kézbesítés
  • A csomag kézbesítéséről e-mailben kapsz értesítést.
  • A kézbesítés általában 3 napot vesz igénybe.

 


Átvétel és reklamáció - ha a csomag átvétele során a szállítmány hibáját, sérülését vagy hiányosságát észlelik, a helyszínen azonnal kárbejelentést kell készíttetni az átvételi pont üzemeltetőjével (az üzemeltető köteles azt magánál tartani), amelyet mindkét fél aláír, és amelynek egy példányát az átvevő magánál tartja. A szállításból eredő későbbi reklamációkat nem vesszük figyelembe!

Fizetési mód

Online fizetés a GoPay keresztül

A GoPay fizetési átjáró (kapu) egy biztonságos és gyors fizetési módszer, amely online kártyás fizetéseket, gyors online fizetéseket biztosít a legtöbb bankból, beleértve az Apple Pay és a Google Pay-t is. A sikeres fizetés után azonnal megjelenik a visszaigazolás. A terméket az összeg számlánkon való jóváírása után adjuk át a szállítónak.

Fizetés utánvéttel

A rendelést a csomag átvételekor fizeted ki (készpénzben vagy kártyával a járművezetőnek).

Mi a teendő probléma esetén?

Ha a bank nem erősíti meg számunkra a kártyás fizetést, annak a következő okai lehetnek.

  • A bankkártya adatai nem voltak megfelelően megadva.
  • Nincs elegendő pénz a kártyádon.
  • Kimerítetted az interneten keresztül történő vásárlásra megállapított összeget.
  • Kártyád nem használható online fizetésre - fordulj a bankodhoz, hogy engedélyezze az ilyen típusú tranzakciókat.