Áru visszaküldés

Hogyan kell eljárni, ha a megvásárolt áru nem felel meg és a törvény által meghatározott 14 napon belül vissza akarod küldeni?

Abban az esetben, ha a megvásárolt termék nem felel meg az elvárásaidnak, akkor a kézbesítéstől számított 14 naptári napon belül visszaküldheted a megadott címre és mi visszatérítjük a vételárat. Az áru visszaküldés menetéről e-mailben értesítünk. A visszaküldött terméket tiszta állapotban és viselésre utaló jelek nélkül kell, hogy legyen visszaküldve. A részletes információt az ÁSZF-ben találhatod. A vételárat az általad megadott bankszámlára utaljuk vissza, azon leszünk, hogy mihamarabb, de legkésőbb a visszaküldött csoamg átvételétől számított 14 napon belül. Termékcserét nem végzünk!

Lehetőség az áruk visszaküldésére:

Az árut ideális esetben az eredeti csomagolásban küld vissza, a gyártótól kapott összes címkével együtt, és a számlán jelöld meg a visszaküldött árut, és add meg a bankszámla számot, ahová a pénzt visszautaljuk. A visszaküldött árut megfelelően csomagold be, hogy szállítás közben ne sérüljön meg.

A terméket a következő címre küld:

"VISSZAKÜLDÉS”

UnderArmour.hu

Frogman / 22090C
FLK-Magyar Posta - Sikátorpuszta Hrsz.: 5453/18
2151 Fót 
Hungary

Termék ingyenes visszaküldése - csak a regisztrált ügyfeleink számára, akik a visszaküldésre akár 60 nappal is rendelkeznek. A www.packeta.hu/atvevohelyek oldalon válaszd ki a legközelebbi átvételi pontot. A pénztárnál közöld a számlán vagy az ügyfélfiókodban található kódot (az ingyenes visszaküldéshez szükséges kód csak az Under Armour Friends & Family hűségklub regisztrált és tagsággal rendelkező ügyfeleinek számláin és fiókjaiban szerepel). Átadod a csomagot és egy megerősítést kapsz a csomag átvételéről. Egy néhány napon belül e-mailt kapsz tőlünk, hogy a visszaküldött csomag megérkezett a raktárunkba és hogy visszautaljuk a vételárat.
Kód nem használható fel a Packeta alkamazásban, így a csomagot a Z-BOXon keresztül nem lehet feladni; kódot az ügyintézőnek közölje az átvevőponton.